INTERVENCIÓ PSICOPEDAGÒGICA


L’Equip intervé en aquelles situacions que convingui necessàries :
- Assesorant i donant pautes a pares i professors
- Derivant a d’altres professionals si cal
- Intervenint amb reeducacions individuals i grupals
Les reeducacions poden ser tant intraescolar com extraescolars dependent dels casos.
Per les reeducacions extraescolars el centre disposa d’un sistema de financiació dels tractaments per tal de que les famílies no hagin d’abonar la totalitat del cost.

Centres col·laboradors
L’equip manté contacte amb d’altres entitats com centres auditius que realitzen gratuïtament els estudis audiomètrics dels nostres alumnes, així com centres optomètrics que avaluen visualment a tots els alumnes derivats per l’escola
La nostra escola manté un conveni de col·laboració amb la universitat autònoma participant activament a la formació de professionals de l’educació-llenguatge.

Estudis maduratius
CICLE INFANTIL
P-3
Estudis psicopedagògics de tots els alumnes que engloben atenció, capacitat intel·lectual en general, psicomotricitat, intel·ligència, etc..
P-4
Estudis de llenguatge i parla que engloben des de la configuració dels òrgans que intervenen a la parla com la capacitat per pronunciar, vocabulari, estructuració de frases, etc...
P-5
Estudis de llenguatge oral II, és a dir, un seguiment de tots els alumnes que ho necessitin.
CICLE INICIAL
Durant el primer curs es realitzen estudis de aptituds psicolingüístiques, és a dir, d’aquelles habilitats que els nens/es necessiten per llegir, entendre la informació tant oral com escrita ( memòria, concentració, associació visual i auditiva, etc...)
CICLE MITJÀ
Durant el primer curs es realitzen estudis cognitius ( capacitat intel·lectual) i de personalitat .
CICLE SUPERIOR
Durant el primer curs es realitzen estudis cognitius ( capacitat intel·lectual) i de personalitat .